Cum am găsit speranță și vindecare prin intermediul Școlii de Sabat

Info Adventist 29 octombrie 2020

Am crescut în China, într-o familie fără convingeri religioase. Privind în urmă, văd că Dumnezeu a decis încă de la început să mă cheme în dragostea și în brațele Sale.

În adolescență mă întrebam care este sensul vieții. Credeam că, dacă aceasta este singura realitate, atunci cea mai bună modalitate de a trăi viața este mâncând, bând și veselindu-te, iar dacă acest lucru este adevărat, atunci viața este, într-adevăr, lipsită de sens și o deșertăciune.

În vara anului 2002 m-am înscris la un curs de limba engleză. Profesorul era din Statele Unite și avea un doctorat în teologie. În cadrul primei lecții, s-a prezentat împărtășind modul în care Dumnezeu îl salvase dintr-un accident. Mașina lui a fost sever avariată în urma accidentului, însă el a simțit o „cupă mare” care l-a acoperit și a scăpat nevătămat. Am fost impresionată de povestea miraculoasă și le-am povestit-o membrilor familei de cum am ajuns acasă.

Un bărbat cu un semn

În octombrie 2012 am mers în vacanță în Canada. Lângă hotelul la care eram cazată în Vancouver era o biserică, iar într-o dimineață am văzut la poarta acesteia un bărbat într-un costum verde care ținea în mână un semn pe care scria „Revino acasă”. În acea după-amiază am mers pe plaja de lângă hotel, iar pe drumul de întoarcere spre centrul orașului l-am văzut din nou pe acel om cu indicatorul în mână la poarta bisericii.

Bătea un vânt rece, așa că am fost foarte impresionată de faptul că era dispus să stea toată ziua în vânt, cu semnul în mână. Mi-am zis că trebuie să aibă niște convingeri deosebite și nu am uitat niciodată imaginea acelui bărbat cu semnul în mână.

Imediat după ce m-am întors din vacanță m-am înscris la un curs postuniversitar la Universitatea din Hong Kong, iar la finalul unui curs intensiv de două zile, unul dintre profesori ne-a dăruit tuturor cartea Streams in the Desert [Izvoare în deșert] a lui L.B. Cowman. Am fost foarte impresionată de carte, deoarece răspundea parțial întrebării mele referitoare la sensul vieții și am început să citesc câte un capitol în fiecare seară.

După câteva săptămâni, i-am scris un e-mail profesorului pentru a-i mulțumi pentru carte. Mi-am exprimat disponibilitatea de a afla mai multe despre creștinism, iar el mi-a prezentat-o pe colega sa Karen. În fiecare seară, ea invita alți membri ai bisericii la ea acasă. Prima dată când am mers și eu le-am simțit dragostea și grija pentru mine. Nu mai trăisem așa ceva. Eram dornică să revin, iar Karen mi-a dat o Biblie pe care am început să o citesc în fiecare seară.

În ianuarie 2014 am fost botezată, iar în ziua botezului Dumnezeu a vindecat în mod miraculos o boală care mă chinuise mult timp. Domnul fie lăudat! Înainte, după ce am consultat atât specialiști în medicină orientală, cât și medici și am urmat tratamente timp de șase luni, acestea nu au dat rezultate, iar stomacul meu suferea și el din cauza prea multor medicamente. Așa că timp de câteva luni nu am urmat niciun tratament. Cu toate acestea, boala mea a fost vindecată complet în ziua botezului.

După botez am vizitat diferite confesiuni religioase în cadrul cărora i-am ascultat pe predicatori, am participat la întâlniri cu tinerii, la studii biblice și la servicii de închinare și am citit cărți creștine. Dar știam că încă mai lipsește ceva din relația mea cu Dumnezeu. Îmi era frică să privesc crucea; eram prea departe de standardul lui Dumnezeu și mă simțeam descurajată.

Descoperirea Hope Channel

Am descoperit Hope Channel în timpul unei călătorii în Noua Zeelandă, în luna octombrie 2016. A reprezentat o binecuvântare imensă pentru viața mea spirituală și când m-am întors acasă am găsit programul Hope Sabbath School [Școala de Sabat transmisă de Hope Channel] online pe YouTube.

Am început să îl urmăresc și nu mă mai puteam opri. Astfel, în câteva luni am urmărit toate epsoadele din anul 2013. Ador zâmbetele membrilor echipei din platou – fac ca Biblia să fie ușor de înțeles.

Datorită acestui program am început să am o imagine mai clară cu privire la Dumnezeul nostru. El este plin de milă, dornic să ne cheme înapoi la El ca să ne mântuiască și întotdeauna este dispus să ne ierte. Dumnezeu este iubire. El m-a curățat și mă va schimba pentru ca, prin puterea Lui, să fiu ca El.

La începutul anului 2018 am decis să părăsesc biserica pe care o frecventam și care respecta duminica și să mă alătur Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea. Anul trecut am luat decizia de a fi rebotezată prin scufundare (în anul 2014 fusesem botezată prin stropire), iar acum am finalizat un an de studii biblice în cadrul bisericii locale și aștept redeschiderea bisericii după pandemia de COVID-19 pentru a putea fi rebotezată.

Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că a adus în viața mea Hope Sabbath School pentru a mă dezvolta din punct de vedere spiritual. Acum sunt dispusă să îmi predau viața lui Iisus și îmi doresc să trăiesc o viață care să Îi aducă slavă lui Dumnezeu. Acesta este adevăratul sens al vieții.