Biserica Adventista de Ziua a Saptea
Caută

Oameni onești care produc produse oneste pentru o lume sănătoasă

Sahmyook Foods creșterea influenței Bisericii în Coreea de Sud și nu numai.

Oameni onești care produc produse oneste pentru o lume sănătoasă

Sahmyook Foods creșterea influenței Bisericii în Coreea de Sud și nu numai.

În doar patru decenii, Sahmyook Foods, o fabrică de alimente sănătoase administrată de Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea din Coreea de Sud, a crescut și a prosperat datorită devotamentului puternic față de mesajul de sănătate al Bisericii și unor practici de afaceri sănătoase.

Urmând motto-ul său, „Manifestăm iubirea pentru omenire susținând sănătatea în întreaga lume”, misiunea și scopul organizației este de a contribui la sănătatea omenirii ca organizație cu scop lucrativ a Fundației educaționale a Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea din Coreea, au declarat directorii acesteia. Compania își asumă, de asemenea, responsabilități sociale, cum ar fi transmiterea veștii bune cu privire la sănătate, strângerea de fonduri pentru activitatea educațională, crearea de locuri de muncă pentru credincioșii adventiști și efectuarea de servicii și contribuirea cu alimente în comunitatea locală. În anul 2021, Sahmyook Foods avea 410 angajați în cinci fabrici din Coreea de Sud.

Fondatorii Sahmyook Foods au înțeles încă de la început faptul că era important nu doar să recunoască tendințele pieței, ci și să creeze tendințe, a declarat Kiwan Kim, director de marketing, în timpul prezentării sale din cadrul conferinței Adventist Health Food din acest an, care a avut loc în Auckland, Noua Zeelandă. Kim a reprezentat compania în cadrul unei întâlniri a directorilor de fabrici de produse alimentare administrate de adventiști desfășurate între 12 și 17 februarie.

Afacerea cu lapte de soia a Sahmyook

Compania și-a manifestat de timpuriul devotamentul față de inovație. În mai 1985, Sahmyook Foods a produs și vândut prima pungă de lapte de soia de pe piață. După ce a început producția și vânzarea laptelui de soia în pungi, compania a automatizat umplerea pungilor în 1986, a extins fabricile și depozitele între 1987 și 1989 și a instalat mașini Tetra-Pak pentru a produce ambalaje Tetra-Pak pentru laptele de soia în 1988.

Odată cu finalizarea fabricii din Unju în 1993 și a fabricii din Bonghwa în 1995, liderii au pus bazele unei companii care urma să producă, printre altele, supă instant, fibre dietetice, sucuri și băuturi pentru sportivi. Ținând pasul cu tendințele pieței, Sahmyook a introdus laptele de soia pentru bebeluși (1998), laptele de soia cu aromă de căpșune și de banane (1999) și laptele de soia cu aromă de ciocolată (2000). „În această perioadă, Sahmyook Foods a instalat linii de producție automatizate de pungi pentru a satisface cererile consumatorilor și a lansat diverse produse, cum ar fi laptele de soia cu conținut ridicat de calciu, laptele de soia cu susan negru și laptele de soia cu calciu din fasole neagră”, a scris directorul general al Sahmyook Foods, Kwangjin Chon, într-un material pregătit pentru Encyclopedia of Seventh-day Adventists [Enciclopedia Adventiștilor de Ziua a Șaptea].

Chon a explicat că principalele produse ale Sahmyook Foods au fost dezvoltate în laboratorul companiei. „Laboratorul nostru alimentar a dezvoltat o varietate de produse în căutarea celor mai bune pentru sănătatea și fericirea oamenilor moderni, folosind ingrediente de origine vegetală, în conformitate cu mesajul de sănătate al Bisericii Adventiste”, a scris Chon. „Aici sunt dezvoltate produse folosind echipamente de înaltă tehnologie, cum ar fi cromatografia în fază gazoasă, … reacția de polimerizare în lanț cu detecție în timp real și [altele].”

El a explicat că această cercetare atentă în laboratorul alimentar a dus la crearea de produse inovatoare precum cel puțin 12 tipuri de lapte de soia, inclusiv laptele de soia cu cereale mixte, susan negru și zahăr negru. Ca urmare a acestor eforturi, laptele de soia Sahmyook a ajuns să fie al doilea cel mai cumpărat produs de pe piața de lapte de soia din Coreea de Sud, a declarat Chon.

Producția de lapte de soia a companiei a obținut de mai multe ori premii importante în industrie, inclusiv primul loc în categoria sa în cadrul Indexului Standard de Bunăstare și Mediu al Coreei de Sud din anul 2022. Din 2007, a câștigat anual premiul pentru cea mai bună marcă aleasă de consumatori, iar din 2016, a câștigat anual premiul pentru cea mai bună marcă aleasă de consumatorii chinezi.

Extinderea în Coreea de Sud și în afara ei

În ultimii ani, Sahmyook Foods și-a extins activitatea în 25 de țări, concentrându-se în special asupra piețelor din Vietnam, Statele Unite, China și Japonia. Sortimentele sale de lapte de soia devin din ce în ce mai populare în afara Coreei de Sud. Este deja marca străină cu cele mai mari vânzări de lapte de soia în Vietnam.

Însă expansiunea companiei în străinătate nu a împiedicat-o să inoveze în mod constant acasă. În 2016, Sahmyook Foods a lansat producția de ulei, producând ulei din semințe de susan și perilla. De asemenea, în 2018 a preluat Sahmyook Fisheries pentru a cultiva alge de mare comestibile.

„Sahmyook Foods s-a dezvoltat în permanență, trecând de la producerea de lapte de soia în 1985, la alimente proteice organice în 2009, distribuție organică în 2010, producție de ulei în 2016, până la producția de alge de mare comestibile în 2018, și va continua să crească spre un viitor mai bun”, a scris Chon.

Sahmyook și misiunea

Directorii companiei estimează că, de la începuturile sale, Sahmyook Foods a investit cel puțin 100 de miliarde de woni (peste 71 de milioane de euro) în proiecte sociale comunitare. De aceste fonduri au beneficiat 10 școli primare, opt școli gimnaziale și șapte licee, alături de două universități și trei instituții postuniversitare din întreaga țară.

Prin aceste fonduri au fost susținute, de asemenea, inițiative misionare medicale și de evanghelizare, a explicat Chon. „Alături de Universitatea Sahmyook, Spitalul Adventist Sahmyook din Seul și institutele de limbi străine Sahmyook, Sahmyook Foods joacă un rol important în extinderea influenței Bisericii Adventiste în societatea coreeană”, a scris el.

O cultură a onestității

În 2022, Sahmyook Foods a sărbătorit cea de-a XL-a aniversare cu un nou record de vânzări. Compania promovează, de asemenea, un nou slogan bazat pe valoarea onestității. „La Sahmyook Foods, oameni onești produc produse oneste pentru o lume sănătoasă”, se afirmă într-un clip de promovare.

„Principiile oneste”, subliniază liderii companiei, „duc, de asemenea, la un mediu de producție sănătos”. Ei au explicat că, pentru a fi sănătos, întregul proces, de la primirea materiilor prime până la fabricarea produselor, trebuie să fie sigur. Directorii companiei sunt bucuroși că acest lucru se întâmplă în toate cele cinci fabrici ale Sahmyook Foods din Coreea de Sud.

Potrivit acestora, ca parte a efortului companiei pentru onestitate, Sahmyook Foods a dezvoltat o cultură organizațională onestă. Liderii au declarat că le sunt recunoscători lui Dumnezeu și angajaților pentru angajamentul lor față de principiile și valorile companiei.

O întâlnire cu sute de angajați care a avut loc la sfârșitul anului trecut pentru a încununa anul aniversar al companiei a inclus rapoarte și mărturii pozitive. „[Am ascultat] ce rezultate minunate le oferă Dumnezeu celor care cred și se bazează pe Dumnezeul cel viu în ciuda greutăților și a dificultăților, iar acest lucru ne-a întărit credința”, a declarat Chon în cadrul ceremoniei.

Sursa: Adventist Review

WhatsApp
Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
Print