Potrivit liderilor regionali ai Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea, Hope VA [asistentul virtual Hope] a fost testat în timpul recentei serii de conferințe biblice PNG pentru Hristos din Papua Noua Guinee, cu peste 83.000 de mesaje primite de la contacte și la care s-a răspuns în timpul programului de 16 zile.
Promovarea Hope VA pe diverse site-uri a dus la înscrierea a 8.500 de persoane pentru studii biblice gratuite și lecții de sănătate prin WhatsApp.
Russ Willcocks, specialist în sisteme de slujire pastorală la Adventist Technology din cadrul Diviziei Pacificului de Sud a Bisericii Adventiste, a declarat că programul PNG pentru Hristos a demonstrat potențialul Hope VA de a fi folosit ca instrument în formarea de ucenici, integrând tehnologia cu prezentarea Evangheliei în lumea reală.
„Succesul acestei inițiative a pregătit terenul pentru folosirea anticipată a Hope VA în alte părți ale Pacificului de Sud și dincolo de teritoriile diviziei, existând planuri de a fi folosit și pe platforma Facebook Messenger”, a declarat Willcocks.
Funcțiile suplimentare adăugate recent și integrarea cu noua aplicație THRIVE a Adventist Technology au permis ca Hope VA să distribuie idei din cadrul predicilor în timpul campaniei PNG pentru Hristos. Pentru fiecare dintre cele peste 10.000 de descărcări din timpul întâlnirilor, Hope VA a invitat utilizatorii să se înregistreze pentru a primi informații suplimentare pe o serie de subiecte din partea Bisericii Adventiste.
„Pe măsură ce continuă dezvoltarea Hope VA, crește potențialul de a influența un număr tot mai mare de vieți, promițând un viitor în care tehnologia și credința merg mână în mână în incursiunea de la primul contact până la botez și dincolo de el”, a declarat Mike Wolfe, manager al echipei de proiecte de slujire pastorală din cadrul Adventist Technology.
Bazându-se pe tehnologia dezvoltată de Novo Tempo în Brazilia, Hope VA revoluționează modul în care persoanele pot accesa și parcurge conținut spiritual și pe teme de sănătate. Conceput pentru a reduce decalajul dintre conexiunea digitală și cea față în față, asistentul virtual oferă o cale de trecere de la interacțiunea cu rețelele de socializare la cea cu biserica locală.
„Integrarea Hope VA cu noul nostru sistem de gestionare a contactelor THRIVE va ajuta Biserica în eforturile ei de a se asigura că fiecare decizie de explorare a studiilor biblice este susținută și îndrumată corespunzător”, a declarat Matt Atcheson, de la Adventist Technology. „Alte integrări între platformele de ucenicie și de conducere sunt în curs de desfășurare. Lucrăm la conectarea Hope VA și THRIVE cu portalul de dezvoltare a pastorilor pentru a le oferi lor și conferințelor instrumentele de care au nevoie pentru a urmări procesul de ucenicie care are loc sub îndrumarea lor.”
Despre Hope VA
Hope VA este un asistent virtual care are potențialul de a aduce speranță și sănătate în regiunea Pacificului de Sud a Bisericii Adventiste de Ziua a Șaptea. Oamenii pot pur și simplu să trimită pe WhatsApp cuvintele „Biblie” sau „sănătate” folosind anumite numere sau link-uri și primesc un mesaj pentru a începe studiul.
Instrumentul îi poate ajuta pe oameni în studierea Bibliei, purtându-i într-o incursiune de descoperire a speranței vieții în Isus și a modului în care El le poate schimba viața.
În plus, poate oferi lecții de sănătate, ajutându-i pe oameni să descopere cum pot fi mai sănătoși și cum pot să aducă speranță prin obiceiuri sănătoase.
În cele din urmă, Hope VA poate îi poate ajuta pe utilizatori să găsească alte persoane aflate într-o incursiune similară spre sănătate și o viață plină de speranță.
Hope VA a fost produs de Adventist Technology și de echipa strategie și slujire pastorală a Diviziei Pacificului de Sud, în parteneriat cu Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea, Hope Channel și campania 10.000 Toes.
Sursa: Adventist Review