Misiunea online și offline într-o biserică din Londra

Misiunea online și offline într-o biserică din Londra

Misiunea online și offline într-o biserică din Londra

Misiunea online și offline într-o biserică din Londra

Cum combină o biserică adventistă din Londra misiunea față în față cu cea prin intermediul platformelor sociale.

Biserica adventistă de limba spaniolă din sudul Londrei, Marea Britanie, a lansat un program hibrid de transmitere a Evangheliei, care combină misiunea față în față cu cea online pentru a sluji comunității locale de limba spaniolă, în special celor 13.000 de imigranți care trăiesc pe o rază de 30 de minute în jurul bisericii adventiste din Lambeth.

Programul, inițiat în luna martie, combină discuții despre credință cu sprijin emoțional și ateliere educaționale sub motto-ul „Suntem colaboratori ai lui Dumnezeu pentru salvarea și fericirea voastră”.

Cu aproximativ 200.000 de persoane de limbă spaniolă care locuiesc în Marea Britanie, biserica a identificat necesitatea de a răspunde nevoilor spirituale și emoționale ale populației hispanice. Strategia bisericii vizează patru grupuri: foști adventiști, persoane cu rude adventiste, absolvenți ai instituțiilor de învățământ adventiste și cei care au participat la prezentări biblice sau au urmat studii biblice.

Programul cuprinde trei inițiative în timpul săptămânii, care includ Family School duminica, Nights of Power miercurea și This We Believe vinerea. Family School este un program orientat spre familie, coordonat de experți în sănătate mintală, care oferă sprijin și îndrumare. Nights of Power sunt sesiuni de rugăciune de două ore în stil podcast care oferă alinare și mijlocire. În cele din urmă, This We Believe este un studiu informativ al celor 28 de convingeri fundamentale adventiste.

Seria „Sănătate mintală pentru imigranți”, parte a programului Family School, s-a încheiat în luna iunie și a avut o rezonanță profundă în comunitate, atrăgând sute de spectatori pe Facebook și YouTube, au declarat reprezentanții bisericii locale.

Biserica vede rezultate tangibile. Patruzeci și trei de persoane au descoperit biserica prin intermediul campaniei de publicitate pe rețelele sociale și au participat la serviciile de închinare, iar câteva sunt prezente în mod obișnuit. Nouă persoane și-au exprimat interesul pentru studii biblice, iar șapte participă în mod constant la serviciile de închinare. „Suntem recunoscători pentru modul în care Dumnezeu a revărsat binecuvântări asupra acestei inițiative”, a declarat pastorul bisericii locale, Luis Fajardo. „Nu am anticipat o primire atât de caldă și rezultate atât de rapide. Este clar că, și în mijlocul agitației din marile orașe ale lumii, nevoia de neînlocuit de Dumnezeu rămâne.”

Printre participanți se numără Jenny, originară din Republica Dominicană, absolventă a unei școli adventiste care, împreună cu copiii ei, frecventează biserica de cinci sabaturi consecutive. Ea a invitat-o și pe colega ei Pilar, o fostă adventistă din Columbia, care, de asemenea, și-a reluat călătoria în credință prin participarea regulată la serviciile de închinare. Recent, Jenny și alți opt vizitatori au răspuns unui apel la botez lansat de pastorul Carlos Campitelli, directorul Departamentului Tineret în cadrul Diviziei Sud-Americane a Bisericii Adventiste.

„Această inițiativă exemplifică angajamentul bisericii față de misiune, îmbinând misiunea față în față cu utilizarea platformelor moderne de socializare”, a spus Fajardo. „Programul bisericii de limba spaniolă din sudul Londrei este un exemplu al modului în care, în parteneriat cu Dumnezeu, bisericile pot implica și susține credincioșii în era digitală.”

Sursa: Adventist Review

WhatsApp
Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
Print