Peste 4000 de botezuri în centrul Filipinelor

Valul de botezuri a urmat unei serii de prezentări biblice organizate de Asociația pentru Suport și Inițiativă și Profesioniștii adventiști din centrul Filipinelor.

Peste 4000 de botezuri în centrul Filipinelor

Valul de botezuri a urmat unei serii de prezentări biblice organizate de Asociația pentru Suport și Inițiativă și Profesioniștii adventiști din centrul Filipinelor.

Din iulie până în a doua săptămână a lunii august, în centrul Filipinelor, 4224 de persoane L-au acceptat pe Isus Hristos. Acest val de botezuri a urmat unei serii de prezentări biblice.

Asociația pentru Suport și Inițiativă (ASI) și Profesioniștii adventiști (Ad Pro) din cadrul Bisericii Adventiste din Centrul Filipinelor (CPUC) au lansat împreună inițiativa cu scopul de a împărtăși credința adventistă la locul de muncă și în rândul partenerilor de afaceri.

ASI și Ad Pro sunt rețele de laici și profesioniști adventiști pasionați, implicați în mod activ în misiunea Bisericii de a-i prezenta lumii Evanghelia lui Hristos. A fost implicată o gamă diversă de persoane, de la oameni de afaceri și profesioniști până la reprezentanți ai inițiativelor de suport, toți uniți în dedicarea lor pentru răspândirea credinței.

Cu motto-ul „Îl prezentăm pe Hristos în piață și la locul de muncă”, misiunea lor este de a susține misiunea globală a Bisericii Adventiste.

Ei și-au dorit să lumineze prin onestitatea lor în afaceri, implicarea activă în inițiativele Bisericii și prin susținerea fermă a conducerii ei. În plus, doresc să fie generoși cu cei aflați în nevoie și să se concentreze asupra reprezentării lui Hristos în viața lor profesională.

Răspunzând acestei inițiative conduse la nivel național de Jonathan W. Lamorin, președintele ales al ASI pentru Biserica Adventistă din regiunea Asia de Sud și Pacific (SSD), Uniunea de Conferințe Filipine Centru (CPUC) a organizat 406 locuri pentru întâlniri simultane de prezentare a Bibliei.

În cadrul acestui efort de amploare, programat inițial în perioada 14-20 iulie 2024, unele biserici și-au adaptat programul pe parcursul lunii iulie și l-au prelungit până în a doua săptămână a lunii august pentru a răspunde interesului crescut.

La final, 4224 de persoane au fost primite în diferite biserici adventiste din centrul Filipinelor. În plus, CPUC se așteaptă la mai multe botezuri în ssăptămânile următoare, deoarece unele entități adventiste nu au organizat încă seria de prezentări biblice sponsorizată de ASI/AD Pro.

Lucrarea Duhului Sfânt prin dedicarea profesioniștilor activi și a oamenilor de afaceri l-a emoționat pe Joer Barlizo Jr., președintele CPUC. Dedicarea lor față de misiune a dus la acest aflux de noi credincioși. Văzând creșterea Bisericii prin această inițiativă, Barlizo a exclamat: „Împărăția cerurilor este într-adevăr aproape. Iar El este chiar la ușă”.

În plus, el și-a exprimat recunoștința față de toți cei care au contribuit la acest succes, de la vorbitori și directori inspirați, la lideri dedicați ai fiecărei misiuni și conferințe și la fiecare pastor de district, lucrător al Evangheliei, misionar și credincios.

„Îl laud pe Dumnezeu pentru dedicarea voastră față de măreața Sa misiune. Fie ca fiecare dintre noi să auzim ecoul vocii Lui în inimile noastre, spunând: «Acesta este copilul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea»”, a spus Barlizo.

Berdandino Maniego, coordonatorul ASI și Ad Pro în cadrul CPUC, și-a împărtășit bucuria cu privire la rezultate: „Lăudat fie Dumnezeu pentru numărul copleșitor de participanți. Toată lumea merită laudele și aprecierea noastră sinceră pentru sprijin și efort”.

Liderii și membrii ASI și Ad Pro sunt pregătiți pentru o inițiativă și mai extinsă. Ei se străduiesc să își respecte angajamentul de a lucra împreună sub călăuzirea Duhului Sfânt pentru a continua să își concentreze pasiunea, energia și resursele asupra implicării unei armate de oameni de afaceri, profesioniști și lideri ai inițiativelor de suport pentru lucrarea lui Dumnezeu.

În plus, Lamorin a confirmat o altă serie de prezentări biblice simultane anul viitor și, ulterior, anual, în luna iulie. Această inițiativă a devenit deja unul dintre programele anuale de evanghelizare ale ASI SSD în parteneriat cu Ad Pro.

„În acest fel, obiectivul devine durabil, iar slujirea un stil de viață”, a spus Lamorin.

Sursa: Adventist News Network și Departamentul Comunicare

WhatsApp
Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
Print